Novinky

GORMITÍ INVAZE - Gormiti podruhé ovládnou Harfu

Nepřemožitelní vládci přírody – GORMITI již podruhé ovládnou Galerii Harfa. Přijďte s celou rodinou 17. listopadu od 11:00 do nákupního centra na stanici metra B (Českomoravská). Čeká Vás den plný zábavy a dobrodružství s Vašimi oblíbenými hrdiny. Přineste své figurky a směňte je v naší směnárně za jiné. Připravené pro Vás budou též soutěže o krásné ceny, křest V. dílu gormití knihy s podtitulem Bitva na pláni Astrégů, do které můžete získat jedinečné razítko. Setkáte se s pánem lesa – Dřevomorem, připravena je též ochutnávka ovoce a mnoho dalšího. Ovládněte Galerii Harfa společně s Gormiti v sobotu 17.11.2012 od 11:00.

Gormití dny v Praze, Mladé Boleslavi a Plzni.

8. a 9.10. proběly akce věnované Gormitům v Praze a Mladé Boleslavi. 16.10. obsadili Gormiti v rámci Gormitích dnů i Plzeň. Děkujeme všem, kteří přišli a užili si s námi odpoledne plné her a soutěží s gormití tématikou. Doufáme, že jste si všechny tři akce užili stejně jako my. Pro ty z Vás, kteří se za námi nemohli přijít podívat osobně, přikládáme na náš facebook alespoň pár obrázků: www.facebook.com/gormiticz

VÝHERCI SOUTĚŽE o krásné Gormití ceny:

8.10. - knihkupectví LUXOR, Praha

1. místo: Tomáš Miňovský

2. místo: Sam Asali

3. místo: Michal Wojcicki

9.10. - OC Olympia, Mladá Boleslav

1. místo: Sebik Janda

2. místo: Antonín Havíř

3. místo: Karel Pšanský

16.10. - OC Olympia, Plzeň

1. místo: Jakub Slabyhoudek

2. místo: Daniel Redr

3. místo: Šimon Houška

VYCHÁZÍ NOVÁ KNIHA - STARODÁVNÉ RUKOPISY GORMU

S Gormiti si můžete užít spoustu zábavy i prostřednictvím nové série knížek, jejichž první díl - Starodávné rukopisy Gormu najdete u svých knihkupců již dnes. Dozvíte se spoustu zajímavostí o ostrově Gorm i historii Gormitů a jejich příbězích. Svoje znalosti si můžete vyzkoušet v řadě kvízů a zábavných her. Celkem je pro Vás připraveno 12 úžasných pokračování této knihy.

NOVINKA 2011!

Na český trh přichází Gormiti – série 3! Nová série je hodně jiná oproti Gormiti Atomic. Přináší hned dva nové národy: Světla a Temnoty. V každém národu je 6 figurek, z toho dvě jsou exkluzivní, seženete je jen v exkluzivních sadách. A jak vlastně nové národy vznikly? Musíme v příběhu poskočit o velký kus dopředu, až ke Konečnému zatmění…

Vše se zdálo ztracené… od dnů proradné lsti se vše změnilo k horšímu. Mugor se mohl spolehnout nejenom na sílu a na krutost Lidí Vulkánu, ale také na své nové spojence, Lid Vzduchu. Gormiti, kteří zůstali věrni Starému Mudrci, navzdory větší síle, jen stěží čelili útokům zla. Jedné noci se rozhodli Barbataus, Kolos a Carrapax tajně sejít a vymyslet strategii proti svým nepřátelům. Jako místo svého setkání zvolili Posvátný oltář života. Ten se nacházel uprostřed tichého lesa na Planině Magické rosy. Na místě, kde kdysi stáli proti sobě. Nastala chvíle jejich setkání, najednou si byli tak blízcí, a začaly jim z očí vytékat slzy…

Mezitím se Lávomor těšil pohledem na své ďábelské dílo. Jeho Lidé oslavovali nejnovější vítězství na bitevním poli Studny lávové regenerace. Ale Lávomorovým největším vítězstvím by byla porážka jeho nejhoršího nepřítele, Starého Mudrce. Kdyby ho přivedl k Mugorovi, ztratil by Starý Mudrc svoji sílu vytvářet nové lidi.

Zatím na Planině magické rosy kanou slzy zoufalství, spojené láskou tří pánů, Barbatause, Kolose a Carrapaxe, na znovu nalezený Posvátný oltář života. A stal se zázrak. Sotva se dotkly jejich slzy oltáře, vystřelil z něho silný parsek a střemhlav stoupal do nebe. V ten samý čas Oko Života, ukryté u Starého Mudrce, začalo jasně zářit. Pak vyrazilo jako střela v ústrety tajemnému paprsku světla. Světlo bylo vidět všude na ostrově Gorm. Jakmile se setkalo Oko života s paprskem světla, došlo k velké explozi. Ta okamžitě zalila světlem celý ostrov Gorm. V ten okamžik se zrodila nová generace Gormitů přicházejících ze Země Bílého světla. Tito silní Gormité přišli na ostrov vedeni Zářícím rytířem, Pánem Světla. A mezitím vyšli z hvozdů noví bojovníci Lidí lesa vedení Dřevomorem. I v ostatních částech ostrova se zrodili noví Gormité, jak v moři, tak i ve vzduchu. V jejich čele stáli: Starý Thorg, Pán Země a Nobilmantis, Pán Moře.

Lávomor zjistil, že se síly dobra spojily a vytvořily nové, silné spojenectví. V tu chvíli se ve Vulkánu zjevil hrůzostrašný obraz. Byl to Mugor, který se poprvé objevil všem svým bojovníkům! Exploze ze sopky zaplnila oblohu a z ní dopadl na zem Armagedon, Pán Vulkánu a hned za ním i nová armáda silných Gormitů Vulkánu. V ten samý čas vyletěl ze sopky obrovský hořící balvan. A letěl skrz mraky směrem ke klenbě nebeské. A tu se zrodil Ďábelský Fénix, Pán nebes a jeho národ okřídlených Gormitů.

Ale Mugor ještě své dílo neskončil… najednou začal odříkávat dlouhé a nepochopitelné kouzlo. V sopce vznikl silný vír. Vír, jenž se od nejhlubšího bodu rozšiřoval a stával se temnější a temnější a to už nebyla sopka, ale jakýsi ultra-dimenzionální portál, ve kterém mohl být spatřen pouze stín. Ten spojoval Gorm s legendární oblastí Tmavý horizont. Mugor povolal skrz ultra-dimenzionální portál Obskuria, strašného Pána Temnoty a s ním také novou generaci temných bojovníků. Obskurion měl vyčkat na správnou chvíli… a zaútočit proti Nejvyššímu Světlonoši a konečně se mu osobně pomstít! Takto se zrodil hanebný pakt… To byl začátek nové éry na ostrově Gorm. Nové éry, ve které byli do bitvy povoláni silnější bojovníci. Postaví se Starý Mudrc společně s národy, které se s ním spojily, proti nové vlně násilí?